Home
Cum cumpar
Cum platesc
Termeni si conditii
Contact

Asigurarea garantiilor



Serviciul de garantie oferit de S.C. SAGA PROFESSIONAL IMPORT 2002 S.R.L.

Pasii care trebuie urmati :
1. Trimiterea unui e-mail catre adresa vanzari@saga-professional.ro cu urmatoarele detalii:
Nume, Prenume, Email, Telefon, Nr. Factura, Produsul, Cantitatea, Data livrarii produsului, Adresa de preluare (de unde sa vina curierul trimis de restobar.ro sa ridice coletul), data dorita pentru expediere, descriere defect.
2. Produsul defect poate intra in posesia noastra:
Prin expediere - in acest caz, va rugam ca in momentul expedierii, sa aveti grija la:
- Mentionarea pe documentul de transport a numarului de confirmare (numarul comunicat in raspunsul nostru la mailul trimis pevanzari@saga-professional.ro);
- Atasarea obligatorie a facturii (copie) si certificatului de garantie al produsului (original);
3. Returnarea produsului dupa reparare se va face prin curier.
Inainte de a trimite produsul, va rugam sa va asigurati ca pe colet este aplicata o eticheta care sa contina urmatoarele informatii:
Expeditor: Nume Prenume
Adresa: Str. Nr. Oras, Judet
Destinatar: S.C. SAGA PROFESSIONAL IMPORT 2002 S.R.L. - Departamentul Service Online
Adresa: Str. Inclinata Nr 2, Sector 5, Bucuresti

Serviciul de garantie asigura :
a. preluarea produsului defect in 36 ore de la obtinerea numarului de confirmare;
b. livrarea produsului in service-ul nostru in max 48 ore;
c. informarea cu privire la produs pe perioada in care se efectueaza reparatia;
d. returnarea produsului dupa finalizarea reparatiilor.

Serviciul de garantie nu asigura :
a. taxele de transport in cazul renuntarii la cumparare;
b. produsele pentru care a expirat perioada de garantie;
c. produsele pentru care defectul reclamat nu se manifesta;
d. produsele care au fost trimise prin intermediul altor firme de curierat decat cele agreate de S.C. SAGA PROFESSIONAL IMPORT 2002 S.R.L.;
e. produsele care nu se incadreaza in conditiile de acordare a garantiei.
In cazurile descrise la punctele c-e, de mai sus, dupa repararea produselor, atat turul, cat si returul acestora sunt taxate in contul clientului, cu plata ramburs.

De asemenea, restobar.ro isi rezerva dreptul de a nu raspunde pentru :
- durata si starea produselor livrate prin alte companii de curierat, decat cele agreate;
- produsele expediate fara a avea un numar de confirmare alocat in prealabil;
- produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare.

Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa vanzari@saga-professional.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

Garantia nu se aplica la defectarea produselor cauzata de instalarea/utilizarea necorespunzatoare a acestora.