Home
Cum cumpar
Cum platesc
Termeni si conditii
Contact

Politica de retur



Retururi de produse



Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:


- Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari
Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva, ridicarea de la sediul restobar.ro sau receptia la domiciliu prin curier - puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

- Produse ce v-au fost livrate gresit
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de SC Saga professional Import 2002 SRL.


- Produse defecte in perioada de garantie
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi prezentate intr-un centru de service al producatorului daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie din partea producatorului. ( vezi aici detalii)


NOTA
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original, sigilate 9acolo unde este cazul) si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.